Thursday 31 May 2012

eh apehal mamat nie??

ASSALAMUALAIKUM..

aku nie musykil la...

ape yg ko musykil kan aida oiii??

hurmm..tah la..

ala ape la ko nie..cube habaq mai..bia mak settlekan masalah ko..

eleh..puiii

hahaha..intro cam bungek jerk kan..hurmm..berdasarkan tajuk kite diatas.."EH APEHAL MAMAT NIE KAN??"..so aku nak ckp sal ade cowg mamat nie..setiap kali aku on9(facebook) jerk mzt dye ade..xde owg lain ke??hishh...tp mlm la aku on9 sbb siang aku poi kelas kan..

aku xplak kenal dye kan..sape tah..so every night dye mzt chatting nan aku..dye mule kan dulu hokey bukan aku..borak2 bese kan..so mkin lame mkin kerap lak berchatting kan..chatting2 bese as a fwentz..

so nak dijadikan cerite..1 ari nie dye pown minx no fon..haishhh..len mcm jerk nak minx2 no fon..so mule2 aku xbg kan..sampe la dye nak out..n ayt dye bertulis mcm nie "xpe la kalo xbg"..hahaha..lawak..mcm bebudak..nak majok2 an..

agak2 aku bg x??

(nak tgk gbr aku yg ala2 mengedik nie)

ok berbalik pade cter td..jawapan nyer aku bg..bg je la..myb dye nak kawan kan..so ape salah kter menambahkan lg kenalan kan..

keesokan mlm nyer..time ngah prepare tok kelas cok..dye pown kol..start dr tu la..mcg everyday..n sampe la satu hari tu..hehehe..malu la nak ckp..

xpe la..short kan story..lelaki yg aku musykil nie la menjadi teman hidup ku..sehingga ke hari ini..cewahhh..puiii..geli kowt ayt berjiwang nie..hahaha..n I LOVE HIM SO MUCH <3

(nie lerr lelaki yg aku maksudkan)



p/s:  nielah CINTA MUKA BUKU KU..:))


1 comment:

Cik Puan Izan❤ said...

salam kenal... sis follow blog ni yer.. :)